tiistai 22. helmikuuta 2011

Dream on

Kittaukset edistyy vauhdilla, kuten eilen uhkasin, sain takalokarit valmiiksi jo heti aamusta, vaikka hiukan tiukkaa meinasi tehdä kärsivällisyyden kanssa. En tiedä yhtäkään niin ärsyttävää paikkaa auton pohjatöissä kuin lokarien kaaret. Onneksi muistin etsiä Zen-asenteen sisältäni ja homma hoitui sukkelaan kuin majavan sukellus tammenterhoon.

Lokarit valmiina


Tein siinä pienen välihommankin ennen ruokkista, maalasin A-Fordin laturin ja starttimoottorin. Välillä sentään jotain muutakin kuin hinkkaamista.

Tällä välillä loput hihhulit sovittelivat konepeittoa takaisin paikalleen. Vähän siitä joutui etureunaa höyläämään jotta mahtui menemään kiinni ilman rapinaa.

Konepeitto paikallaan








































Ei se ihan sopinut yhteen lokasuojien muotojen kanssa, raot ovat välillä liian isoja, välillä liian pieniä. Konepeitto on myös paikoitellen liian korkealla.
Loppupäivä meni hieman seisoskeluksi koska työstettävät kohdat kävivät vähiin. Ei viitsi ruveta konepeiton rakoja ruveta kittailemaan, paikoitellen ovat niin isoja että tarvisi laminointiakin tehdä. Samat ongelmat tosiaan olivat takapuskureiden kanssa. Kimi tulee käymään huomenna, josko antaisi luvan jättää tuollaisiksi. Autohan on kuitenkin ymmärtääkseni loppupeleissä Go, not Show meiningillä tehty.
No, Kimi tulee heti aamusta käymään ja päättää noista. Niki sai ovet eristemaalattua tänään, huomenna laitellaan nekin kiinni. Sitten alkaakin hihat heilumaan oikein urakalla. Takapakitkin toivottavasti jäävät tähän.

Vielä vähän kuvia siitä missä mennään kittauksien kanssa




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti